Forum www.slashcry.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Taktyki ZA(Zul Aman) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Miszak




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:55, 20 Sie 2010 Powrót do góry

Na tym raidzie mozna robic czasowke czyli za zabicie kazdego bosa w okreslonym czasie dostaje sie bonusowy lot ... Po wejsciu do insty 1 osoby odliczany jest czas wktorym trzeba zabic jakiegos bosa obojetnie jakiego po zabiciu go do czasu ktory pozostal dodawany jest nowy itd... ofc czas na rozdanie bonusowego lotu jest tez okreslony bo jezeli sie szybko nie rozda to znika.
Zul Aman- wtej inscie znajduje sie 6 bosow min Akilzon Halazi Nalorak Janai Hex(czyli Malacras) i ostatni bos Zul jin. Obowiazkowo kazdy musi byc na TS poniewaz musi byc 100% zgranie. Po zabicu 3-4 pierwszych bosow(jak ostatnio bylem trzebabylo zabic 4) Akilzona Halazi Nalorak i Janai otwiera sie brama do Hexa poczym gdy jego zabijemy otwiera sie brama do Zul jina.
Taktyki:
Akilzon- bos bardzo latwy, wymagany 1 tank,wszyscy wchodza na platforme ranged i healowie sie rozstawiaja wokol w odpowiedniej odleglosci oraz mele w odpowiednije odleglosci ale nie przed bosem bo mozna na 1 hita pasc jak u wiekszosci bosow raidowych. Bos stackuje co chwile na tanku debuf po 4-5 razy na max ktory zwieksza dmg otrzymywany z nature. Wymaganych jest jak najmniej mele gdyz bos poza atakami mele wyzuca co chwile zsiebie w w mele pioruny kuliste ktore przeskakuja pomiedzy bliskimi osobami dlatego musi byc malo mele... dalej bos co pewien czas przyzywa Elektric Storm jest to burza i da sie wyczaic ja potym jak zaczyna sie robic ciemno wtedy caly raid musi zbiec szybko pod bosa bo za chwile jedna z osob z raidu zostanie uniesiona do gory i zniej zaczna walic pioruny co wipuje w kilka sekund 2-3s caly raid nic nei robiac tej osobie( jedyny ratunek stac pod ta osoba dlatego all ma sie zbiec pod bosa bo nie wiadomo kogo podniesie do gory bos) gdy zniknie ta burza pirunow cale pt wraz z mele dpsami ma sie rozbiec po calej platformie bo z bosa wystrzeli masa piorunow przeskakujacych po osobach z raidu a czym wiecej osob w kupie tym gorzej ponadto tank bedzie mial debufa na wiekszy dmg otrzymywany z piorunow potym mozna znow sie rozstwaic jak nalezy i bic jak poprzednio do next burzy i tak w kolko.
Nalorak- Bos niebywale ciezki do zabicia (wymagane 2 tanki najlepiej war i druid ze wzgledu na skile bosa) bos posiada 2 formy niedzwiedzia i normalna. normalna forme musi tankowac warior ktory dostanie na dlugi czas debufy od bosa zadajace dmg ( obaj tankowie musza byc mocno healowani cala walke oraz musza stac na sobie) co chwile bos zmienia forme w niedzwiedzia wtedy nalezy zaprzestac dpsowac bo agro zostaje zresetowane i musi przejac niedzwiedzia druid tauntem(jezeli bedzie resist jakiegos tanka na taunt to jest praktycznie wipe) druid dostanie inny debuf niz warrior (mangle) dlatego tez nie moze byc 1 tank bo by mial od 2 form debufa co sie nie da wyleczyc) co zmiane formy musi byc stopowanie dpsowania bo resetuje co zmiane agro tanki cala walke stoja na sobie ponadto Nalorak w obu formach szarzuje czasem w losowy cel co zadaje dmg i odrzuca cel do tylu.
Halazi-bardzo latwy bos (wymagane 2 tanki obojetnie jakie ktory musza stac na sobie bo moze ich zabic bos jak beda nie stac na sobie tak samo jak w przypadku Naloraka) bos bardzo latwy jego musi tankowac 1 tank a co chwile wypuszcza kota ktorego musi tankowac drugi tank(stojac na tanku ktory tankuje bosa) co chwile tez pojawia sie totem ktorym trzeba szybko zniszczyc ponadto co pewien czas bos dostaje tak jakby malego enrage tzn szybciej bije i mocniej ale jest to do wytrzymania.
Janai- 2 tanki obowiazkowo i zgranie pt na maxa bos dosc ciezki. 1 tank tankuje bosa i pilnuje zeby przednim nikt nie stal bo zieje ogniem pt stoi za bosem (bos najlepiej w ktoryms rogu zeby stal) po jego dwuch stronach znajduja sie pomosty na ktorych koncach sa jaja. Co chwile przychodzi powoli 2 hatrety ( nie pamietam dokladnie nazwy) trzeba sie umowic i zawsze zabijac jednego z 1 strony drugiego natomista zbic do tego stopnia zeby zostal na 1 strzal ranged nalezy go poscic do tych jaj i pozwolic wypuscic kilka ptakow poczym zabic. blisko pomostu pulapki na spowolnienie badz blizard maga i wlasnie tu sie przyda tankadin ktory bedzie czekal przed pomostem na ptaki poczym je wylapie i nalezy je zabic szybko aoe (2-3razy trzeba robic tak z hatretem z 1 strony ale nie zabic go przez przypadek bo to grozi wykluciem all ptakow i wipe) potym trzeba zabijac ztej strony hartreta a przepuszczac z mala iloscia hp z drugiej do wyklucia all ptakow. Bos ponadto co chwile teleportuje do sibie i wyrzuca bomby ktore stoja na calej platformie mogac sie pojawic nawet pod nogami nawet jesli ich nie bylo i ktore wybuchaja wtym samym czasie zadajac spory dmg.
Po zabiciu tych bosow otwiera sie brama do Hexa Malacrasa.
Bos bardzo ciezki posiada 4 addy zawsze losowe nalazy je unieruchamiac a reszte ma tankowac paladyn (bosa inny tank) wybijac nalezy je pokolei na koncu bosa. Bos co chwile wali shadow boltami w cale pt (palki i inny shit z shadow resi wymagany).
Po jego zabiciu otwiera sie brama do ostatniego i glownego bosa Zul jina
Bos trudny posiada kilka form kazda moze tankowac 1 ten sam tank bedzie zmienial co chwile formy i beda sie dziac rozne rzeczy na tym podescie (nie pamietam za bardzo ale w 1 z form bodajze ptaka spele dps sa bezuzyteczni i moga wtedy stac wtakim miejscu i regenerowac mane. wszystko jest w miare latwe i ok najgorzej jest z ostatnia forma i musza byc na fire resi all skile itp wlaczone bo bos wali ogniem slupy ognia na ziemi co zawsze prawie prowadzi do wipe.

Za bledy w nazwach i niewielkie niedopracowania w taktykach przepraszam bo 4 miesiace juz nie bylem na ZA i nie pamietam zbytnio taktyk. Ponadto chcialbym dodac ze duza czesc tych bosow po okreslonym czasie dostaje ENRAGE czyli 500% dmg i przyspieszone bicie co jest wipem. Nalorak potrafi na 1 hita 50-70k walnac wtedy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszak




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:54, 22 Sie 2010 Powrót do góry

Dzis bylem na ZA druidem i zobaczylem ze jezeli nei bedziemy robic calego kara, nie bedzie full ogaru i dla nauki nie bedziemy zabijac NB to podziekowac mozna wyzszym raidom bo poprostu bedzie wipe za wipem i nic wiecej. Jezeli chcecie robic ZA potrzeba 2x koks tanka 3x kox heala min 1,8k bh i 5x kox dps bo inaczej to ja nie widze zeby ZA robic bo poprostu tam jest rzez tanki padaja na 2 hity jak niema ogaru nawet t6/t5 i nawet jesli tanki i heale beda full ogar i kox to nic ztego bo bosa trzeba zabic w przeciagu 3-5min bo dostaje Enrage co nikt nie jest wstanie wytrzymac wiec i dps musi byc ogar i kox(all bosy wyzej niz t4 dostaja Enrage z malymi wyjatkami) i wszyscy bez wyjatku na ts bo 1 osoba cos zrobi zle i wipe. Zatem chodzic na insty ubierac sie za bojki i robic cale kara i uczyc sie ogaru bo bedzie ciezko. Ja juz warem podziekuje chyba pve zostawiam druida resto ktory bedzie wam leczyl raidy i huntera ktory bedzie sluzl za koks dps ranged natomiast warem moze kiedys w tanku bede ale poki co stac ma pvp i koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)