|
|
Autor |
Wiadomość |
Miszak
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 22:06, 08 Sie 2010 |
|
czytac jak chcecie wmiare szybko cale kara robic... nazwy skrotowe bosow takze za niektore bledy w pisowni nazw bosow z gory przepraszam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miszak dnia Nie 22:09, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Miszak
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 22:35, 08 Sie 2010 |
|
HORSEMAN- bos poczatkowy na kara bardzo latwy bije sie jego konia pozniej jak sie pojawi jezdziec nadal konia po pewnym czasie on wsiada na tego konia i bijemy go az padni
MOROES- trudniejszy bos wymagajacy dla poczatkujacych posiadanie tankadina w raidzie taktyka polega na tym iz war tank odciaga bosa a tankadin trzyma addy ktore kolejno eliminuje dps mozna robic go wylacznie na wara tanka samego ale to juz wyzsza jazda.
MAIDEN- dosc prosty bos healowie staja za kolumnami tak zeby nie obrywac repentence( dzis zauwazylem ze nie dziala jak trzeba) ktore cale pt sapowalo na 5-10s tank odwraca bosa tam gdzie stoi i go tankuje mele dps stoja na tanku ranged wala z daleka do tego bosa jest obowiazkowy paladyn ktory sciaga z ludzi holy fire rzucane losowo moze to na 1 hita zabic osobe w pt a jezeli tego nie zrobi zabiera po okolo 1-2k hp/s tej osobie przez 10s dlatego potrzebny jest paladyn ktory zajmie sie dispelowaniem tego.
OPERA:
moga wystapic 3 rodzaje bosow;
WILKOLAK- walka polega na nie przebiciu agra bo sie nie da tauntowac(przynajmniej kiedys tak bylo ) gdy zamieni kogos z pt w kopciuszka ta osoba ucieka po okregu przed bosem..
ROMERO I JULIA- hp Romea i Juli musza byc zbite do minimum i nalezy ich zabic jednoczesnie bo gdy tego nie zrobimy poprostu wstana i trzeba od 0 bic
DOROTA- musze przyznac nie wiem jak sie bije nigdy nie trafilem na to
NIGHTBANE- jeden z najgorszych bosow kara sumuje sie go za pomoca urny tankowanie polega na odwroceniu bokiem bosa do pt, tank musi byc bardzo mocno healowany gdyz dosc duzo dostanie dotow ponadto pod raidem ,,pojawiaja'' sie plamy tzn jest tak ze plama jest pod nami a mozemy nie dostawac obrazen wiec trzeba patrzec na debufy wyglada on jak ikona hearth of fire (usmiechnieta buska plomyka) zadaje 1-3k dmg/s kazdemu co ma ten debuf... zalecane jest posiadanie paladyna w kazdym pt z fire aura bos co okolo 20-30% hp odlatuje gore poczym daje grupke slabych szkieletow bije tanka ranged poczym zlatuje na dol i bijemy od poczatku ( kiedys resetowal agro co te 30% hp gdy uciekal w gore)
CURATOR- bos t4 rekawice dropiacy walka polega natym ze tank odwraca go tylem do pt bije tanka i strzela spelami w 2 pod wzgledem agro cel dosc mocno dps nie bije bosa natomiast flary ktore suma i ktore wala aoe sumajac flary bos zuzywa mane gdy ja zuzyje i padnie ostatnia flara dps rzuca sie na z cala para BL itp i bije go na maxa bo robi evocation co wzmacnia dmg mozna w niego uderzyc nawet po 10k z 1h broni spelami nawet po 20-30k jak odnowi mane sytuacja sie ponawia i tak az do zabicia
TERESTIAN- trudny bos posiada 1 malego moba wksazania zeby tankowal bosa tankadin all pt stoi kolo tanka zabijajac najpierw mniejszego kolege bosa. Bos otwiera portale z ktorych wychodzi masa mobow co chwile ktore nalezy bic aoe caly czas ponadto co chwile daje lancuchy na kogos z pt ktore lecza bosa i uniemozliwiaja dzialanie postaci uwiezionej nalezy w 1 kolejnosci po pojawieniu sie lancuchow je zniszczyc
ARAN- latwiejszego bosa chyba nie ma nie posiada agro nie trzeba go tankowa bije kogo popadnie co chwile castuje bardzo dlugo czar ktory nalezy przerwac pumel,kick, i sham czymstam moze przerwac bo moze wipnac pt na okolo 40% suma 4-6 fire elementali ktore nalezy szybko wylapac i zabic
NETHERSPITE- bos dzialajacy od niedawna nikt nie zna na niego zabardzo taktyki dosc potezny drugi smok w kara
PRINCE-bos t4 head tankowac moze go tylko 1 tank wiec nie moze pasc tank sciaga go pod drzwi i tam go tankuje heal musi mocno go leczyc pt uwaza na abysale ktore wyrzuca po calym placu ktory nie jest zaduzy i ktore stoja w 1 miejscu nawalajac aoe trudniejsza jest natomiasat bardzo dla mele to ze daje debufa nei zawesze na cale pt( nigdy na tanka i tylko tego tanka co tankuje) ze posiadaja 1 hp wtedy trzeba uciekac od niego z daleka bo po chwili bos walnie nova ktora odrzuca i zabija tych ktorzy nie uciakna majac 1hp tank musi stac przy drzwiach/scianie z powodu odrzutu pt musi uwazac zeby nie wpasc wtedy w robiace aoe abysale czesto bywa ze caly plac jest zasiany abysalami i ciezko jest gdziekolwiek zwiac ( lag dla mele dps w czasie debufa 1hp jest smiertelny)
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Ventus
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 22:53, 08 Sie 2010 |
|
Przyda się, ale też można by dać taktyki z innych instacji ;p np ZA i rożne hero
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Miszak
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 12:36, 09 Sie 2010 |
|
moim zdaniem ZA to wyzsza szkola jazdy niz Kara i tam trzeba dobrze ubranych ludzi wiec poki nie robimy za 1 razem calego kara puty niema co sie wybierac narazie na ZA moze za 2-3 tygodnie... Co do hero to postaram sie w najblizszym czasie opisac taktyki ktore znam na poszczegolnych bosow hero
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miszak dnia Pon 12:38, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Vivandriel
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka/Toruń Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Pon 17:19, 09 Sie 2010 |
|
A tak odnośnie Wizard of Oz to znalazłam na ten event taką taktykę:
"Opera, Wizard of OzEvent podzielony jest na dwie fazy. Na początku pojawia się 5 addów, które należy zabić. Po nich pojawia się Oz - II faza
Poniżej lista addów (w kolejności do zabicia) oraz taktyka na nich:
1. STRAWMAN - hitowany przez Fire Maga. Ma dość duży armor, ale panicznie boi się ognia. Za każdym razem kiedy otrzyma uderzenie z Fire dostaje Disorient. Fire Maga może wspomóc Hunter - ogniowymi pułapkami lub Warlock.
2. TITO - pies Dorotki pojawia się jako ostatni i musi być natychmiast złapany przez OT, który powinien czekać na niego w tuż przed osobami w rajdzie. Problem polega na tym, że Tito natychmiast po pojawieniu biegnie do healerów i trzeba go bardzo szybko przechwycic w przeciwnym razie wybije medyków i kończy się to wipem.
3. DOROTHEE - Dorotka, add który nie posiada agroo-listy i wali shadowboltami w losowe osoby w rajdzie. Poza tym rzuca również Fear, dlatego też MT powinien nabić na niej agroo po to aby Dorotka stała w jednym miejscu i nie wbiegła w rajd rzucając Fear. Na MT można rzucić bufa dzięki, któremu odporny jest na Fear
4. ROAR - (lew) bije szybko i dość mocno, daje bufa który zmniejsza armor. Musi być Fearowany przez Warlocka / Priesta / Huntera. Tu może okazać się bardzo pomocny MT, który nabija sobie na początku agroo na nim. Wówczas jeśli skończy się Fear Roar wraca na MT.
5. TINKHEAD - jest zwalniany przez Frost Maga, który non-stop przed nim ucieka. Tu OT może na samym początku złapać na mobie agroo tak aby Mag miał czas na wycastowanie czaru.
Po zabiciu addów pojawia się Oz (troll) oraz Tornado. MT który łapie bossa musi uważać na tornado i przesuwać się z bosem po scenie. Podobnie rajd powinien trzymać się z dala od Tornada. Jeżeli nikt nie przeagruje walka powinna przebiec spokojnie."
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Miszak
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 18:33, 09 Sie 2010 |
|
hehe niezle sam czytajac to dochodze do wniosku ze nie ogarniam tego wszystkiego co tu pisze ^^ zupelnie jak na t5/t6 ogarniecie musi byc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tuareg
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:08, 14 Sie 2010 |
|
na ZA faktycznie trzeba miec kox ekipe albo kox tanka i heal:P
________________
Ja Ludź - Ty Ludź .... My Człowieki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sacrolash
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 0:33, 16 Paź 2010 |
|
Miszak napisał: |
NETHERSPITE- bos dzialajacy od niedawna nikt nie zna na niego zabardzo taktyki dosc potezny drugi smok w kara |
Zna, zna ^^
Netherspite 1 117 800 HP
Enrage Timer - 9 minut
Abilities:
- Nether Burn - Aura typu spell, która zadaje 1,2k Shadow dmg co 5sek,
- Void Zone - spawnuje spoty, z których trzeba uciekać (500-700 Shadow dmg co 2sek), jeśli akurat odpowiadasz za portal, przesuwasz się do przodu lub do tyłu (NIGDY W BOK!).
Walka zlożona z dwóch faz:
A) Faza portali, która trwa 60sek:
Netherspite otwiera równoczesnie 3 portale w 3 różnych częściach pokoju (nigdy koło siebie, portal: prawo, lewo, prosto od wejścia), które zaczną emitować promień po 10sek:
*Perseverance - czerwony portal:
I) Hit w Netherspite'a: Otrzymywany dmg zredukowany o 1%.
II) Hit w Gracza: Gwarantowane aggro! Otrzymywany dmg zredukowany o 1%, Defense zwiększony o 5, pierwszy tick daje nam +31kHP, zaś każdy następny zabiera nam 1kHP.
*Serenity - zielony portal:
I) Hit w Netherspite'a: Za 1. razem heal za 4k, za 2. 8k, za 3. 12k itd.
II) Hit w Gracza: Healing done zwiększony o 5%, koszt spelli zredukowany o 1%, max mana zredukowana o 200 (stackuje się dopóki nasza mana nie zejdzie do 0!).
*Dominance - niebieski portal:
I) Hit w Netherspite'a: +1% damage.
II) Hit w Gracza: Zadawany dmg jest zwiększony o 5%, Healing otrzymywany zmniejszony o 1%, otrzymywany dmg przez spelle zwiększony o 8%.
B) Faza Banish, która trwa 30sek:
Netherspite ma Banish i zaczyna castować Netherbreathy (ok. 4,5k Arcane dmg w 4 losowe osoby + knockback), najlepszym sposobem uniknięcia jest ucieczka w górę korytarza i schowanie sie za ścianą.
Taktyka:
Walka jest bardzo ciekawa. Polega na nieustannych zmianach na promieniu wydobywającym się z portali. Tank wbiega do sali i ustawia Netherspite'a przodem do czerwonego portalu. Portal wysyła czerwony promień, a Tank go zabiera. Parę stacków na MT i przesuwamy się pozwalając promieniowi uderzać Netherspite'a (2-3sek) i znowu wchodzimy na linie promienia i tak w kólko przez całą fazę (pamiętajcie 25-30 DoTów, to jest max jaki możecie przyjąć). Po tej fazie MT dostaje debuffa (90sek) i nie może korzystać z czerwonego promienia. Następuje faza Banisha, gdzie wszyscy uciekają poza zasięg Netherspite'a i znów faza portali (drugi Tank przejmuje robotę MT).
Na zielonym promieniu wymieniaja sie Healerzy. Przy czym każdy z nich stoi na promieniu jedną pełną fazę.
Na niebieskim promieniu wymienia sie DPS (pary: Mag/Lock i Sprej/Rogue, asekuracja: Hunter). Pierwszy rDPS zajmuje niebieski portal (Mag), jego zmiennik (Warlock) staje na linii Portal-Netherspite PRZED osobą, która aktualnie korzysta z promienia (Mag). Po ok. 20sek Mag odsuwa się, a promień idzie dalej i trafia w Locka i on już trzyma promień do końca 1. fazy. Następuje faza Banisha, wszyscy uciekają, Banish się kończy i znów wracamy do fazy portali (uwaga kolory portali mogą ulec zmianie).
Wyłączeni z tej fazy są: MT, jeden Healer i Mag/Warlock, a kontynuują OT, drugi Healer i Sprej/Rogue (asekuracja Hunter). I tak w kółko, aż Netherspite zginie.
>>How to kill: Netherspite [YouTube]<<
Krótko mówiąc - najcięższy Boss na Kara i potrzebujący najwięcej ogaru Sam próbowałem z tymi promieniami, wystarczy się lekko poruszyć by wyjść z promienia = wipe
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sacrolash dnia Nie 0:52, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |